VANDAAG 20% EXTRA KORTING + GRATIS LEGGING  

0

Jouw winkelmandje is leeg

Thuissporten in Coronatijd…

30 oktober 2020

Thuissporten in Coronatijd…

COMMIT TO BE FIT

Specialisten roepen het steeds vaker… Beweging is de beste aanpak in de strijd tegen de effecten van Corona. Hoe gezonder je leefstijl, hoe groter jouw weerstand, hoe minder klachten je van het virus zult ondervinden. Hoe beter jouw conditie, hoe meer kwaliteit van leven. Nu is dus hét moment om met je gezondheid aan de slag te gaan!

Sinds de Coronacrisis is thuis sporten sterk in populariteit gestegen. Sportscholen zijn maar gedeeltelijk open of helemaal dicht. We moeten onze contacten flink beperken en veel mensen doen het financieel even rustig aan. Er zijn op dit moment dus meerdere redenen waarom thuis sporten juist nu een goed idee is. En het grote voordeel van onze producten is dat je altijd op het tijdstip kunt sporten dat het jou het beste uitkomt, en effectief kunt trainen!

KLEINE INVESTERING, GROOT EFFECT

Om thuis te sporten heb je in principe geen dure apparaten nodig. Met een paar goede oefeningen en een paar kleine hulpmiddelen kun je je spieren en conditie gemakkelijk en uitstekend trainen. De weerstandsbanden van Booty-bands.nl bieden hierbij een goede ondersteuning.

Thuis sporten is geschikt voor iedereen, wat jouw niveau ook is. Booty-bands.nl heeft namelijk weerstandsbanden met verschillende weerstanden, waardoor zowel beginners als atleten resultaten kunnen boeken. Een weekschema en onze personal trainer Mariska helpen je om het vol te houden. Met een beetje discipline en regelmaat merk je binnen een paar weken al resultaat! En dat motiveert natuurlijk alleen maar meer. Laat die lockdown maar komen ;) 

DISCIPLINE

Vind je het lastig om sporten vol te houden? Vraag aan familie of vrienden om mee te doen. Of stuur ze jouw weekschema en vraag ze je even een motivatieberichtje te sturen voor jouw geplande sportmoment. Of stel jezelf een beloning in het vooruitzicht… Als je na een maand resultaat hebt geboekt, mag je dat leuke rokje wat je al zo lang op je verlanglijstje staat, kopen! Of beloon jezelf met je favoriete tijdschrift bijvoorbeeld. Jouw favoriete muziek opzetten tijdens de work-out helpt ook voor de nodige motivatie en energie!  

HOE LANG?

Hoe lang je thuissport, bepaal je natuurlijk ook zelf. Het meest effectief is om minimaal 30-35 minuten goed actief te zijn, liefst zodanig dat de hartslag verhoogt en je gaat transpireren. Begin je training met 5-10 minuten warming up. Doe dit met wat side-steps, jumps en stevige marcheerbewegingen. Daarna begin je aan de spieroefeningen met de booty-bands, de booty-band pro of de booty-bar . Na afloop stretch je je spieren nog even tijdens een cooling down. Of je begint jouw work-out met een stevige wandeling van ongeveer een kwartiertje en doet daarna de oefeningen!

BOUW HET LANGZAAM OP EN HEB PLEZIER

Als je een beginnende sporter bent, moet je de trainingen langzaam opbouwen. Herhaal de oefeningen 2 keer in plaats van 3 keer bijvoorbeeld. Voel goed aan waar jouw grenzen liggen en overschrijd ze niet. Het belangrijkste is dat je er plezier in krijgt en houdt!

Kijk hier naar de verschillende producten van Booty-bands.nl en kies met welke jij wil beginnen!