VANDAAG 20% EXTRA KORTING + GRATIS LEGGING  

0

Jouw winkelmandje is leeg

EXTRA: Trainingsschema met filmpjes

Wat geweldig dat je al klaar bent voor ons tweede schema. Dit is dan ook een schema met wat zwaardere oefeningen dan ons normale schema. Wij vinden het geweldig dat je nu al zover bent, dit geeft aan dat je een echte doorzetter bent. Wij hebben dus nog eens 5 extra oefeningen uitgewerkt met geweldige filmpjes erbij. Wij zullen dan ook met zekerheid zeggen dat je nog veel betere resultaten zal behalen met deze oefeningen. Mocht je nog verdere vragen hebben mag je deze altijd mailen naar info@booty-bands.nl.

 

Oefening 1: Toe Touches

  1. Ga op handen en knieën zitten
  2. Leg je ellebogen op de grond en strek 1 been helemaal uit
  3. Houdt deze ook gestrekt en het elastiek op spanning
  4. Beweeg de voet naar boven en beneden
  5. Raak de grond niet aan

 

Oefening 2: Leg throws

  1. Hier is wel wat hulp bij nodig of grijp iets stevigs wat je kan helpen
  2. Ga languit op de grond liggen
  3. Strek je benen
  4. Zorg ervoor dat je met gestrekte benen helemaal omhoog komt tot 90 graden
  5. Laat de benen weer zakken tot net boven de grond, zorg ervoor dat je met de voeten de grond ook niet raakt

 

Oefening 3: Ab Twist

  1. Ga languit op de rug liggen
  2. Trek je benen op en houd je handen achter je hoofd
  3. Ga nu één voor één een been naar je toe trekken waarbij je de ander uitstoot
  4. Doe dit om de beurt en houdt een rustig tempo erin
  5. Zorg ervoor dat je met je hoofd niet de grond raakt net als je voeten

 

Oefening 4: Alternate Leg Press

  1. Ga op je billen zitten en zorg ervoor dat je steunt op je ellebogen onder je lichaam
  2. Strek beide benen uit
  3. Trek de ene been naar je toe waarbij de ander uitstrekt
  4. Zorg ervoor dat de voeten weer niet de grond raken

 

Oefening 5: Recumbent Bike

  1. Zelfde variant als de Alternate Leg Press
  2. Alleen deze oefening is bedoeld om zo snel mogelijk vet te verbranden
  3. Neem de zelfde houding aan als de Alternate Leg Press
  4. Ga nu zo snel mogelijk met je voeten een fietsende beweging maken
  5. Let op deze oefening is zeer pittig en let op hoe lang je hem voor jezelf wilt doen

 

Uiteindelijk zijn wij super trots op jouw dat je al klaar bent voor deze oefeningen. Om alsnog het beste resultaat te ervaren kan je altijd alle 10 oefeningen combineren. Wij hebben hieronder dan ook nog de link naar de andere oefeningen toegevoegd zodat je heel makkelijk kan schakelen. Mocht je ook nog resultaten met ons willen delen mag ook altijd. Wij zijn altijd wel benieuwd wat voor resultaten iemand kan behalen. Daarnaast zullen wij deze gegevens niet publiceren, maar mocht je hier voor openstaan zouden wij dat altijd op prijs stellen. Hieronder dan nog de link naar het andere trainingsschema:

https://booty-bands.nl/pages/trainingsschema-met-filmpjes

Groetjes,

Stephanie
Team Booty-Bands